reede, 13. detsember 2013

KMI-st

Patuga pooleks olen järginud paleot. 100% eemale hoidnud gluteenist. Kahe nädalaga on KMI langenud 0.07p, ehk siis hetkel 34.84%.

Edasi tähtede poole!

Arst määras nüüd PCOS-ga seoses Serophenet. Loodan varsti tulemusi näha :)

7 kommentaari:

  1. Hei, kas oled reel või vahepeal pausi teinud?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tere, Kljutsh!

      Olen reelt täitsa maas... Isegi ei näe seda rege enam enda ees... :S

      Kustuta
  2. Hei, Veronika, aga nüüd just hea aeg tagasi reele hüpata! Tule-tule!;) Meil on soulcyster.net-is ka uus challenge peal ja hea motivatsioon kohe peal;) Thread siin: http://www.soulcysters.net/showthread.php/361925-2015-Weight-Loss-Buddies

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Hei, Kljutsh!

      Tead... Su postitus ei saanud tulla vist õigemal ajal! :)

      2014. kujunes tervise (PCOS ja sellega seotu) mõttes nii keeruliseks - arstid kirjutasid muudkui rohtusid (ikka see Metformin ja Duphaston) ning andsid sõbralikke soovitusi kaalust alla võtta

      Selle peale lülitus "loomulikult" sisse vastupidine lüliti ja panin oma kaaluga teisele poole ajama. Tulemuseks olen aastaga juurde võtnud päris mitu kilo ja olen elu kõige suuremas kaalus. Mida rohkem tõusis kaal, seda vähem tegelesin asjaga - läinud trumm ja mingu pulgad.

      Blogi pidamine aitas päris hästi reel püsida omal ajal, kuid ajal, mil reelt maha kukkusin, oli häbi oma ebaedust kirjutada ja nii see olukord muudkui süvenes...

      Kuid täna, pärast Sinu kirja ja Su blogi lugemist, jõudis mulle kohale, et ei saa end lõpmatuseni vigade pärast materdada ja maa alla peita, sest sellega ei jõua kuskile. Aitäh Sulle :)

      Tegin juba esimesed sammud:
      - otsustasin, et nüüd aitab
      - otsustasin oma menüüd korrigeerida paleole kohaseks (mulle see toitumine sobis VÄGA hästi, aga kuna aeganõudev ja pisut ebamugav, siis laiskus sai headest mõtetest võitu)
      - panin kirja homse menüü

      Kuna homme suur töö ees (ja see ka põhjuseks varahommikul arvutis passimiks), siis täpsema tegevuskava ja soulcysters-id vaatan homme õhtul üle, aga algus on tehtud :)

      Tänan Sind veel kord motivatsiooni-laksu eest :)

      Kustuta
  3. Oh, superluks ju! Hakkame siis üksteisel silma peal hoidma!;) Täna sai 8 km kõnnitud ja õhtul väike sidrunikook, aga low-gi;) Ma paleost VÄGA palju ei tea, aga olen lugenud, et sobib paludele PCOS-ikatele väga hästi. Lõpuks ongi oluline leida endale sobiv toidurežiim, mis on tasakaalus ja aitab tervislikumalt elada, olgu ta siis paleo, madala glükeemilise indeksiga, eraldi toidugruppide söömine või muu;)

    Igatahes, hästi palju head jaksu Sulle uueks alustamiseks ja iga hea päev on juba võit. Ja ma usun seda ka, et kui esimene päev on tehtud, on esimese täisnädalani juba vaid 6 päeva ja peale esimest nädalat, läheb üldse libedalt!

    Pea ainult meeles, et kui veidi kuskilt libastud, ära alla anna. See vist ongi peamine!;)

    VastaKustuta
  4. PS - Duphaston jaaah. Ma olen seda 2013 1 x teinud (10pä kuur) ja 2014 1 x (sama kuur), mõlemad korrad toimis. Aga mõjus käitumisele ja iseloomule sel perioodil ka.. huvitavalt. Nüüd proovin ilmselt märtsis veel ühe kuuri teha, et siiski 2 x aastas mens-i välja kutsuda. Enne 2013 oli vist enne seda viimati 5 a enne seda alles! Mis oli lihtsalt liiga ebatervislik ja ka ohtlik.

    VastaKustuta
  5. Hei!

    Ma Duphi peal nüüd pikalt - pool aastat. Varem tegid arstid ka ca 1- x aastas (10p kuur), nüüd siis pandi pikale kuurile.

    Mul mõjub ka huvitavalt - nii harva kui ma filme vaatan, siis pooled filmid ajavad nutma :D :D :D Ma pole iial olnud see, kes filme vaadates pisaraid poetaks, kuid nüüd võin seda teha isegi komöödiaid vaadates (tase oli "Simpsoneid" vaadates silm märjaks lasta). Grey Anatoomia vaatamise lõpetasin ära - ei suutnud enam kaasa vesistada :D

    Olen mõtisklenud, et kas selline naine siis oleksingi, kui PCOS poleks testosterooniga mind üle külvanud ja kas see on tavalise naise argipäev :)

    VastaKustuta