teisipäev, 8. oktoober 2013

Juustudest

Olen kinni pidanud gluteeni- ja laktoosivabast dieedist nädal aega. Nagu varasemalt märkisin, on see suhteliselt raske, sest senine menüü on olnud kardinaalselt erinev ning puudub aeg/viitsimine end kõigega kurssi viia.

Siiski-siiki väikesed edusammud on juba nähtavad/tuntavad: mul on kergem olla :) Selline tunne, et kaalun 5-6 kg vähem (kuigi reaalselt olen alla võtnud vaid 1 kg), kuid enesetunne on super :)

Arst lubas mul süüa vähese laktoosiga toite ja ka juustusid, kuid lugedes välismaiseid foorumeid, tundub mulle, et peaksin ka neist loobuma. Kõige rohkem hakaksin ilmselt puudust tundma juustust. Otsisin (netist) juustule aseainet ja tundub, et peale sojatoodete Eestis suurt midagi saada ei ole. Kuna suhtun sojasse võrdlemisi skeptiliselt ja pole seda iial proovinud (teadlikult vähemalt), siis otsisin edasi ja leidsin inglise keelsetest materjalidest juustu aseaineks pähklijuust (raw nut cheese). Leidsin ka ühe suhteliselt lihtsa retsepti ja täna proovin siis seda valmistada.

Loodetavasti saan juustusõltuvusest lahti :)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar