esmaspäev, 2. veebruar 2015

Edusammud

Mul on rõõm teatada, et esimesed sammud ja möödunud nädal on päris tublid olnud. Nädalaga olen paar kilo alla võtnud ja KMI on vähenenud 0,7p võrra :) :)

Olen olnud suhteliselt tubli: söönud reeglina 100% paleole vastavalt ja õhtused söömised vähemaks saanud. Erandiks on õhtu sõpradega, kus sai vabamalt võetud ja tänane õhtu, sest tahan pühapäevad enda jaoks toredaks mõelda.....

* just nüüd kirjutamise ajal mulle koitis, et üks "õige" paksuke nii teebki - vastiku päeva muudab paremaks toit... Pühapäev tundub oluliselt toredam, kui sel päeval on lubatud kõik lemmik-toidud.... Ma ei teagi, kas naerda või nutta nüüd selle avastuse peale. 

Njah... Igatahes... Järgmiseks vahe-eesmärgiks on asendada õhtused söömised ja näksid üksnes toore köögi- või puuviljaga ja juua õhtusel ajal üksnes maitsestamata vett või teed (nohh... paleole kohaselt ikka). Selle pühapäeva-õhtu-söögi-fenomeniga tegelen millalgi hiljem... Kui selleks "sisevestluseks" rohkem valmis olen...

Ausalt öeldes ka suhkuruta tee joomine on ka minu jaoks võõras - tee peab ikka olema kuum ja magus ja eelistatult kaasnema võileibade ja küpsistega :) Aga eks need suhkrud ja võileivad ongi mind kolmekohalise kaalunumbrini viinud. Ja ükski asi ei maitse nii hästi kui sale olemine ;) Või kuidas täpselt targad mehed/naised ütlesidki... :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar