teisipäev, 11. juuni 2013

Ja siis see algas

Kaalu olen üritanud alandada üle 10 aasta, kuid edutult. Põhimõtteliselt olen püsinud kogu aeg samas kaalus. Noh nii +/- 10 kg.

Viimase 1,5 kuuga olen maha võtnud 4,5 kg. Nädala sees on seda lihtsam teha - on teatud rutiin (raske on vaid õhtuti kodus end kontrollida), kuid nädalavahetused on ikka täitsa õudukad - sõbrad ja pere korraldavad pidevalt üritusi, mille keskmeks on toit ja jook. Iga kord arvan, et suudan end taltsutada, kuid igal esmaspäeval on lisandunud vähemalt 1,5 kg, mida siis reedeks üritan jälle (aeg-ajalt tulutult) alla saada.

Minu praegune PSOS dieet, millega alustasin eelmisel nädalal, näeb ette 5-6 söögikorda päevas. Ehk siis teoreetiliselt saab väga palju süüa, aga praktikas... No ei ole ma murunärija, ei ole :) Lisaks ei ole päris hästi paika loksunud õhtune söömine, mis kipub olema ca kaheksa paiku õhtul ja minu arvates tuleks üle tuua oluliselt varasemale ajale. Sellel "varasemal ajal" tegelen aga hoopis liigutamisega.

Lugesin täna söömisest pärast trenni ja tundub, et söömine pärast trenni on pigem kasulik. Sama kinnitas ka mu profisportlasest sõber. Kuna mu õhtusöök koosneb köögiviljadest ja lahjast lihast, siis ilmselt on see ikkagi täiesti OK. Tuleks järgida nüüd 15-60 minuti reeglit (s.o süüa selle aja jooksul pärast trenni lõppu).

Tänane söök:
H: salat krevettide ja munadega õlikastmes
O: porgandid pähklivõiga
L: hautatud kana köögiviljadega
O: porgandid
Õ: kalakotletid tomatikastmes ja salat avokaado, spinati, sibula ja apelsini ning õlikastmega

Süües üritan vältida gluteeni ja laktoosi sisaldavaid toite, suhkurt, kaunvilju. Vähendama peaksin ka tarbitavat kohvi.

Seekord saan ma hakkama! :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar